9.25.2006

و ما عاشق شديم

پيش از مهدکودک: و ما عاشق سگمان چارلي بوديم که زهر دادند همسايه هاي عزيز بهش و مرد.
مهدکودک: و ما عاشق چرخ و فلک بوديم و چرخ و فلک مهد کودکمان خراب بود.
پيش دبستان: و ما عاشق جبهه بوديم و بدليل سن کم ما را اعزام نکردند تا برويم و صدام را بکشيم.
دبستان: و ما عاشق ورزش بوديم و هميشه زنگ هاي ورزش داشتيم 100 بار مي نوشتيم: "من اشتباه کردم"

راهنمایي: و ما عاشق انشا نوشتن شديم و معلم انشا ما را مسخره مي كرد و بچه ها به انشا ما مي خنديدند!

دبيرستان: و ما عاشق بسکتبال شديم و ساعتها پشت در بسته سالن انتظار کشيديم و هي از تيم خط خورديم.
دانشگاه (ليسانس): و ما عاشق معماري شديم و نمره طرح مان هر ترم از ترم قبل کمتر مي شد و کرکسيون از اساتيد و سال بالايی ها گدايی مي کرديم.
دانشگاه (فوق ليسانس): و ما عاشق هر کسي مي شديم، طرف دودرمان مي كرد و کسایی که ما ازشون خوشمان نميومد عاشق ما مي شدند.
...

نتيجه فلسفي: کلا آدم عاشق چيزي مي شود که قرار نيست بدست بياوردش!

9 comments:

Anonymous said...

آخی... دلمان سوزید!

Anonymous said...

manam memaram!eshgh ham osoulan baraye naresidane ...

Keivan Saberi said...

baz oona che kesayee boodan ke to ro forookhtan !!!! :D

ah said...

oonayi ro ham ke to 2dar kardi ro ham begoo ;) :D

choghoket payda mishe va palakhmoonesh delet ro mizaneh, yekam sabr dashte bash! :D

ah said...

dar zemn nazdik bood ke ayat be darakoot bepayvandeh vali gooya felan behesh forjeh dadan...

Anonymous said...

age jor'atesho dari ashegh sho,eshghe ba tardid sezash hamun naresidane

Anonymous said...

آخي، الهي، چرا اينقدر به تو ظلم كردن. چرا مگه تو چيكار كرده بودي. پس تو از كجاي اين دنيا و زندگي لذت بردي؟
من فكر مي كردم تو اين جور مسائل من تنها هستم ولي حالا مي بينم كه يكي ديگه هم مثل من هست!
عيبي نداره غصه نخور ما هم خدايي داريم و يه روزي به مرادمون ميرسيم.......

sm3074 said...

man khoda nadaram! tarjih midam khodam begardam, na inke yeki biad behem chizi bede

meathi said...

this post look these up take a look at the site here read review news Look At This