1.25.2008

Marriage in Iran, Narrated by a Rebel

سلام ، ببخشید قربان من میخواستم دخترتونو بخرم قیمتش چنده ؟... ...علیک سلام ، اگه آک بند بخواهین 1370 تا سکه ولی اگه دست دوم بخواهید 100 تا صلوات....اونش فرقی نداره فقط بلد باشه غذا بپزه و از من نگهداری کنه کافیه... ...اون کارارو بلده . شما چطور به فکر خرید خانوم برای خودتون افتادین؟...آخه مامان اینا پیر شدند دیگه نمیتونند از من مراقبت کنند ، منم از اجاره دخترهای خیابونی خسته شدم . یه زن ثابت به صرفه تره ... ... به به چه پسر خوبی که داره اقتصادی هم فکر میکنه ... معلومه که مرد شدی ها. البته ما قیمت هامون بالاست چون دخترمون علاوه بر تسلط به کلیه وظایف خانه داری و شوهر داری هم فوق دکترا داره ، هم سه تا زبون میدونه و هم کلی فعالیتهای اجتماعی میکنه...بله دیگه الان دکترا اینا مده اگه نباشه که نمیشه. عوضش منم میتونم یه پولی تو دست و بالش بریزم تا راحتتر باشه و ازش در مقابل مردهای دیگه حمایت کنم که احساس کنه یه صاحب خوب داره... ... چقدر عالی خدا عمرتون بده . راستی یه سوال ، چقدر دوستش دارین ؟...هیچی چون اگه من دوستش داشته باشم همه دوستش دارند بعد دیگه اونموقع نمیخریدمش فقط باهاش حال میکردم و مزاحم شما هم نمیشدم. اتفاقا چون دوستش ندارم میتونم خوشبختش کنم وگرنه بدبختش میکردم. اینجا ایرانه سویس که نیست... ...آفرین به تو پسر عاقل و اهل خانواده حالا که اینطوره ماهم یه تخفیف خوب بهت میدیم چون این دختر ما یه کمی هم افسرده است...عیب نداره الان تو ایران همه دخترها یا خرابند یا افسردگی مزمن دارند ، از این دو حالت خارج نیست. دیگه مشکلی نیست؟... ...نه دیگه سندشو میدیم خدمتتون که به نام کنید. مبارکتون باشه...خیلی ممنون مبارک باشه!

از وبلاگ 360 پادرا پولادسنج ، همکلاسی من و دانشجو اخراجی هنرهای زیبا

4 comments:

Anonymous said...

مرسی سینا جان از لطفت .... از افتخارات من اینه که دوستای خوبی مثل تورو تو خرابه هایی مثل دانشگاه نهران پیدا کردم
راستی که گنج تو خرابه هاست

Anonymous said...

مرسی سینا جان از لطفت .... از افتخارات من اینه که دوستای خوبی مثل تورو تو خرابه هایی مثل دانشگاه تهران پیدا کردم
راستی که گنج تو خرابه هاست

Anonymous said...

dar bare bekarat o ina ham sohbat shavad o inaaaaaaaaaaaaaaa
va ijooriya kholase

Anonymous said...

chera ekhraj shod?