4.15.2009

به بهانه سفر نادر به ترکیه


عکس نادر که اگه اشتباه نکنم در اِفِسوس گرفته

سلام نادر

می بینم که پا در جای پای من گذاشتی، یادش بخیر روزی رو فراموش نمی کنم که خسته و درمانده رسیدم به اِفِسوس (درست حدس زدم؟ این عکس رو تو آمفی تاتر افسوس گرفتی؟) دیدن اون فضا انرژی فوق العاده ای بهم داد. ساعت ها از پله ها بالا و پایین رفتم و سعی کردم از دید ساکنان این شهر تاریخی از هر زاویه ممکن به دیدن نبرد گلادیاتورها و یا نمایش تاتر بپردازم. روح مکان را درک کردم و خستگی و مریضیم را به فراموشی سپردم. بازدید از آن شهر باستانی به نقطه عطفی در سفرم در خاورمیانه تبدیل شد. باشد تا در سفرهای بعدی با هم راهها را در نوردیم ، از شهرهای کوچک و بزرگ گذر کنیم و بخشی از زندگی روزمره مردمان سرزمینهای دور شویم

"Traveling offers you many a destiny and gives wings to your heart." (James Rumford)

10 comments:

Sahar said...

che jomleye ghashangi : بخشی از زندگی روزمره مردمان سرزمینهای دور شویم
8->

Anonymous said...

بازم تولدت مبارک سینا جون
دارم حسابی تمرین می کنم
ایشالا تا فردا به سه چهار زبون دیگه هم بهت تبریک می گم
.

Anonymous said...

بازم تولدت مبارک سینا جون
دارم حسابی تمرین می کنم
ایشالا تا فردا به سه چهار زبون دیگه هم بهت تبریک می گم
.

7lll said...

:-/ in yeki man nistama!!!

Anonymous said...

salam.be komaketun ehtiyaj dashtam.bara sherkat to ye mosabegh ye seri rahnami mikhastam.age tamayol dashtid be man komak konid,behem khabar bedid.
faribahemati@yahoo.com

Anonymous said...

age tamayol dashtid manam hastam.
:))

Anonymous said...

age tamayol dashtid manam hastam.
:))

sm3074 said...

shoma ham bash anonymous aziz!

Anonymous said...

merciii..man vaghean yeki az tarfdaraye tamayolate shomam.nemiyayn iran tamayolatamo koreksion konam?:>

sm3074 said...

شما که پایه اید باید پایه بودن خود را اثبات کنید