12.04.2012

یکی بود یکی نبود، یک خلیج فارسی بود...

روز سه شنبه، ١٤ آذر (٤ دسامبر) فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران ایران گفت که یک فروند هواپیمای بدون سرنشین (پهپاد) آمریکایی از نوع اسکن‌ایگل پس از ورود به حریم فضایی جمهوری اسلامی، توسط یگان های پدافندی این نیرو "گرفتار و در اختیار گرفته شد." (بی بی سی)
اندکی بعد روی عرشه ناو کمپلکلنز شناور در آبهای نیلگون فلان خلیج همیشه بهمان ...
بلنگو: گروهبان جونز! گروهبان جونز به مرکز فرماندهی!
...
بلنگو: جونز! کدوم گوری هستی! گِت یور اَس آپ هیِر!
در مرکز فرماندهی ناو.
کاپیتان: جونز! برو این پهپادهامون رو بشمر ببینم این ایرانیا چی میگن!
جونز با یونیفرم گشاد، عینک ته استکانی، دستهای روغنی: چی میگن قربان؟
کاپیتان: گفتن باز پهپادتون رو دزدیدیم! از واشنگتن زنگ زدن که تکذیب کنیم.
...
اندکی بعد روی عرشه، جونز در حال شمردن پهپادها.
جونز: وان تو تری فور فایو... اِ اون که پهپاد نیست! مرغ دریاییِ... چخه! گو اِوِی! ****
ج: سیکس، سون .... او بِی بی وان مور تایم.. (زنگ موبایل جونز)
ج: هِی! هو ایز ایت؟
دوست دختر جونز: ایتز اِیمی!
ج: چطوری عسلم! از خواب پا شدی؟
اِ: آره عزیزم. اَند آی اَم هات اَند وِت! داری چی کار می کنی الان؟
ج: اوه! من که دارم رو عرشه پهپاد میشمرم!
اِ: چرا چون خوابت نمی بره؟
ج: نه عزیزم اون گوسفنده که... بگذریم الان شمردم تموم شد! این آیرَنی هام زر زیادی می زنند!
اِ: آیرین کیه؟ خاک تو سرم! باز با این *** های ناو ریختی رو هم؟ من کم باهات سکس چت می کنم مگه؟
ج: آیرین کیه بابا! آیرن! حالا ولش من دارم بر میگردم کابینم.
جونز شصت خود را رو به مرکز فرماندهی ناو بالا می برد.
...
دقایقی بعد: سخنگوی مرکز فرماندهی ناوگان پنجم آمریکا مستقر در بحرین گفت که نیروی دریایی ایالات متحده تمامی هواپیماهای بدون سرنشین خود در منطقه خاورمیانه را شمارش کرده و هیچیک از این هواپیماها از جمله هواپیماهای نوع اسکن‌ایگل که ایران مدعی شکار آن شده، مفقود نشده است. (بی بی سی)
یک ربع بعد: تلویزیون ماهواره ای عرب زبان "العالم" متعلق به دولت ایران، تصویری از فرماندهان سپاه پاسداران را در حال بازرسی یک فروند هواپیمای بدون سرنشین نشان داده در حالیکه این هواپیما آسیبی ندیده و سالم به نظر می رسید...
به گزارش خبرگزاری تسنیم، آقای شریف رییس روابط عمومی سپاه پاسداران امروز چهارشنبه ۱۵ آذر (۵ دسامبر) اظهار داشت: "به فرمانده آمریکایی توصیه می‌کنم که یک بار دیگر پهپادهایش را به طور دقیق شمارش کند." (بی بی سی -واقعی)

بلنگوی ناو کمپلکلنز: جووووونززززز!!!!!
ج: آه آه ه ه ه ه !

No comments: