12.24.2006

یلدا بازی

يه game ای رو شروع کردن برادران و خواهران وبلاگ نويس http://www.globalpersian.com/archive/dynamic/044215.html ما هم ادامش ميديم .

چيزهايی که ديگران راجع به من نميدونن خيلي کم هستن، فک کنم چون من همه چيزو به همه کس ميگم معمولا اونايی هم که هست عموما خيلي خييط هستن که نميشه گفت! اما خوب يه چندتاشونو ميگم اينجا...

1 - من تو دبيرستان رشتم تجربي بود. مامانم ميخواست دکتر بشم. خودم دوست داشتم عمران دانشگاه فردوسي مشهد بخونم. اما معماري قبول شدم.
2 - قد من 179 cm هستش، اما همه جا خالي بستم 180!
3 - از همه مسؤولين دانشگاه منابع طبيعي گرگان معذرت مي خوام اينجا! چون بين سالهاي 70-1366 مي رفتم ديوار پشت ساختمونه سابق اساتيد رو ميکندم! مي خواستم سوراخش کنم، که البته پروژه شكست خورد. به طور خاص از باغبون اون زمان دانشگاهم، اگه زنده باشه، معذرت مي خوام چون يه بار با سنگ زدم شيشه گلخونه رو شيکستم!

4 - تو تیم بسکتبال دانشگاه آزاد مشهد نيمکت نشين بودم. "نيمکت نشيني عبادت است! "

5 - عوض شورت زير هم شورت بسکتبال پام ميکنم هميشه! اينو از AHM ياد گرفتم. خيلي حال ميده امتحان کنين!
اين 5 نفرو دعوت ميکنم به بازي: SKIZO، نسيم، کیوان، آيت و فراز. لينکاشونم پيدا کنيد تو همين صفحه!

7 comments:

ah said...

LOL
bahal booodan
manam kheili zoood minevisam :D

Keivan Saberi said...

baz che khabi didi vase ma mesdaghi !!?!!
jaleb bood , vali nagoftehaye man ehtemalan dar morede zamanayee ke saf rah nemiram !!! :D

Anonymous said...

mano varede in baziae kasif nakon!

Anonymous said...

Salam aghaye mesdaghi ! in AHM amir hosein modagheghe khodemoone ?!!! :D sheytoone mige shalvaresho vasate atelie azad bekeshim pain bebinim chi pashe !!!!

sm3074 said...

albate in AHM hamoon AHM morede nazere shomast!!! va khob sheytonam hast ta hododi! ama khob shoma ye lotfi konino shalvaresho nakeshiin payeen! ba tashakor!!!

Anonymous said...

in AHM zire 18 sale ya balaye 18 sal???!!!!

sm3074 said...

he is +18!