12.30.2008

به بهانه اخراج نقاد از بالاترین

من مدتها غیر از کسایی که خودم دعوت کردم تو این بالاترین فقط یه نفر رو میشناختم اون رو هم انداختن بیرون! نقاد به نظر من هیچ تخلفی نکرده و همیشه به کاربران جدید قوانین بالاترین رو گوشزد کرده . من از اخراج تنها دوست بالاترینیم ناراحت شدم.
گویا عده ای به دلیل دادن منفی بی مورد به لینکهای مذهبی از بالاترین اخراج شدن. لینکهای توهین به مقدسات همانقدر ناراحت کننده هستند که هجوم لینکهای سطحی مذهبی! به نظر من عده ای لینکهای مذهبی را اسپم می کنند در بالاترین! من طرفدار منفی های بی دلیل نیستم اما اگر یک ساعت منفی از بالاترین حذف شود همه صفحه اول انباشته می شود از لینک امامان معصوم! توده ای از مذهبیون بصورت لابی میان این لینکها حرکت و آنها را مثبت باران می کنند. به هر حال نباید متنفی کشکی داد! لینک مذهبی اسپم کرد و کاربر نقاد رو اخراج

مجموعه لینکهای ارسال شده توسط نقاد در بالاترین

2 comments:

Anonymous said...

roohie mazokhistie dahe shasti a ro kheyli nikoo gofti ...

manam badjoori gereftaresham ... badjoori!

paye link dadan hasti mara khabar beneh!
ke basi akhlaghatat be chashme ma khoshayand ast o tahsin bar angiz o in sohbata ...

ah said...

fek kardam toro ham shoot kardan biroon