1.25.2011

چت سیاسی

فسقلی جیگری: سینا
گیون آپ فِیث: ها؟
ف: سلام
گ: سلام
گ: :)
ف: مشهد شلوغه؟
گ: نوپ
گ: جای ما که خبری نیست!
ف: میگن انقلاب شده! آره؟
گ: جای ما نشده!
گ: :؟
گ: هنوز خبرش نرسیده اینجا
ف: احمد آباد چی؟
گ: ما خونمون بولوار وکیل آباده
گ: بیرون شهریم ما
ف: 18 تیر مشهد چه خبر بود؟
گ: هیجده تیر امتحان معماری اسلامی من بود!
ف: ال او ال
ف: تو تی وی چی میگن؟
گ: میگن الله و اکبر، خامنه ای رهبر
ف: نمیگن از شلوغی های تهرون؟
گ: نه بابا، راز بقا پخش می کنه
ف: اَه اَه
ف: من رفتم اِل اِی تظاهرات
ف: کلی خواننده دیدم
گ: چی میگفتن تو تظاهرات؟
ف: down with islamic republic of iran
ف: حکومت اندیشه با ریش و پشم نمیشه!
گ: ما هم رفتیم جی اِی تظاهرات
ف: جی اِی؟
گ: قاسم آباد
ف: we support iranian students movement of iran
گ: اووف
گ: دیوِنه ساپورتتونم
گ: ساپورت طلبتون! یه پولی بدین من این ماکتم رو بسازم
ف: تو معلومه طرف کی هستی؟
گ: من از اون طرفیم
ف: :؟
گ: اوون طرفی!
ف: اون طرفی یعنی کی؟
گ: یعنی اون طرفی دیگه!
گ: همونا که جیبشون خالیه!
ف: یعنی ما ها یا حکومت اسلامی؟
گ: اوووم...
گ: let me think
گ: ما ها یعنی کیا؟
ف: یعنی دموکراسی در ایران!
ف: یعنی شیخها برن بمیرن!
گ: اوه یس! همون!
ف: یعنی ایران آزاد!
گ: دموکراسی!
گ: free
گ: free food
گ: free uni
ف: برو بابا!
گ: الو؟

No comments: